2007/12/10

spheric lounge - session 84

session 84 - 06.12.2007 - video - mp3s: gullfire, life clock, tele, hauks tracer - bonus mp3s: snow, weak, bright - team: okaliin, florian anwaner, mister x, wolfram graser, anatol locker, joeka, enzo cage - visuals: martin siegler - dance: veronica hoffmann, christiane kühne, beate bock & guests - postproduction & video: enzo cage - location: kranhalle

times are over when most of our audience came from germany. here are some web-statistics from december 07: 26% USA, 10% Germany, 2% Canada2%, United Kingdom 2%, Switzerland, 1% France, 1% Denmark, 1% Australia, 1% Hungary...

2 comments:

kunst4life said...

erzeuge ich denn nichtmal 1% in der statistik ..... :-(

die musik muss ich mir erst reinziehen - statement folgt noch !

bis denne, ciao Harry

reverb said...

Und wieder Spitzen-Stoff und ein schönes Fideo :-)
Ich werde mich wohl auch mal mit iMovie beschäftigen müssen.